Všeobecná kategorie > Politika v Zemi Izrael
Jak by mel Izrael fungovat ?
petahyah:
--- Citace: Elazar kdy 31. Března 2009, 20:43:04 ---Dotaz na adminstvo:
Pokud je možné titulovat příslušníky Neturej Kata (byť s jejich ideologií naprosto nesouhlasím) slovem "dyliny"
význam:vulgární nadávka, (vulgárně) vulva
bude akceptovatelné, když budu eleazara a jemu podobné titulovat "prašivá prolhaná mesiánská chamraď"?
--- Ukončit citaci ---
Dyliny je odvozeno od romského DILINO, tedy hlupák (existuje například romská pohádka Jak Kalo Dilino (černý hlupák, ne černá vulva!) na čerta vyzrál). Vulva se řekne romsky MINDŽ nebo MINDŽA ;D
eleazar:
to sad:
Jako dyliny na mě působí představitelé Neturej Karta, jmenovitě M. Hirsche a dalších 5 jejich předáků, kteří se účastnili Ahmadýneřádovy konference. Nejsem lékař, a tak je můj názor na jejich inteligenci čistě laický a nekladu si nárok na správnost.
to Elazar:
Vyřaď "prolhaná", případně to dolož, jinak mně to nevadí.
to zoom:
Budu se krotit. Jinak v klasickém noachickém sedmeru bych narazil v případě soudního systemu.
to petahyah:
Díky moc za vyjasnění terminologie. Myslel jsem to přesně tak. Je vidět, kdo se v určitých expresivech orientuje, a kdo ne. ;)
Elazar:
--- Citace: zoom kdy 31. Března 2009, 21:35:19 ---no a prašivá mesiánská chamraď také není to pravé ořechové. což takhle nazvat chlapce pomýleným. Bylo by hezké, kdyby dodržoval 7 přikázání pro Noemovy potomky a nesnažil se vstupovat na tenký led 613.
--- Ukončit citaci ---
Výraz "prašivá mesiánská chamraď ", který jsem pro ilustraci použil, není to pravé ořechové, ba dokonce je to stejně ubohý výraz jako "dylina", který tu zcela vážně používá někdo, který si nevidí do huby, vyplachuje si jí lidmi, kterým nesahá ani po podrážky bot, lže, když se označuje za žida, překrucuje páté přes deváté, plácá nesmysly a plete se do něčeho, do čeho mu vůbec nic není.