Yane, vy jste si mohl všimnout, že Vám ve Vašich příspěvcích, které jsou skutečně mnohem více rýpavé než věcné, nikdo nebrání. Je ale samozřejmě každého právem na ně reagovat. Reaguje li slušně, a já si nevšiml, že by reakce byly nějak neúnosně hrubé, je na Vás, abyste je ustál a nebyl nadmíru vztahovačný.
Vezmu li toto téma, pak reakce ostatních na Vás mají jasné opodstatnění. Původní dotaz, po kterém se rozproudila diskuse v tomto vlákně byl od nováčka Chaima (myslím, že se dále neozval) a zněl:
"Jkým způsobem mohu konvertovat k Judaismu a jaké budu poté vlastnit výhody?"
Všichni přispívající kromě Vás, dávali najevo své mínění, že konverzí člověk nezíská žádné hmatatelné, chcete li materiální výhody. Vy jste za výhodu považoval to, že člověk, který se nenarodí jako žid resp. nemá předky umožňující mu získat občanství v Israeli dle zákona o návratu, může toto dosáhnout pomocí konverze. Jak vyplynulo z dalších komentářů, pro takového pošetilce, který by jen tak z "plezíru" a bez patřičného přesvědčení nebo jiného vážného důvodu chtěl nabýt israelské občanství existuje cesta pomocí sňatku s vhodnou osobou.. Otázkou však je, jaký by to asi musel být motiv. Mě osobně tedy uniká.
Vaše lpění na tom, že vy máte pravdu a že Vaše reakce jsou v pořádku mi nejvíce ze všeho připomíná vzteklé dupání nohama rozmazleného dítěte, které i když ví, že se mýlí, případně nemá plnou pravdu, není ochotno to přiznat a nakonec končí v hysterickém oblouku.
Aby nebylo mýlky, já netvrdím, že teoreticky jste neměl pravdu o možnosti využití (zneužití) konverze, pouze jste již dále nedokázal svou myšlenku obhájit z hlediska motivů.