Co se týče možnosti Achašverošova pokání, to by samozřejmě možné bylo ale nenastalo tak se dozvídáme z midrašů že nikdy nekonvertoval a tudíž jeho svazek s Ester byl neplatný, midraše jsou písmem zrovna tak jako samotná megile. Co se týče Jousefa, je to argumentace více než silná, nicméně co se týče zpochybnění zpochybnit lze jelikož Svatý buď požehnán on osvobodil nežidy od sedmi přikázání Noacha, podívejte se na ten svět, bylo by potřeba vynášet rozsudky smrti za ona prohřešení došlo by ke krveprolití které tvůrce lidských bytostí nechce u tudíž raději nechá žít někoho jako dobytek ale pakliže se rozhodne může na sebe přijmout podobu lidství v podobě sedmi zákonů a stát se hodným Božího obrazu tedy neuctívat jiné bohy nezabíjet nesmilnit, nepáchat smilstvo, smilstvo tedy zůstává smilstvem otázka je postihnutelnost za provinění a právoplatnost nežidovské svatby, případně jestli dítě s mimomanželské nevěry je bastardem, ono každá věc sebou přináší různé důsledky se kterými ten kdo ji přijímá musí počítat. Těchto sedm přikázání je natolik důležitých že ohledně nich je židovství misijní. Takže zůstává Vašty a nicméně i konkubíny mají jisté postavení.