fórum komunity Eretz

Všeobecná kategorie => Všeobecná diskuse => Téma založeno: gvodrazka kdy 30. Března 2011, 15:07:06

Název: Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 30. Března 2011, 15:07:06
Predikace č. 1

Nárůst populace. Hladový Jih proti zjemnělému (degenerovanému) konzumnímu Severu. Vize à la „vodní svět“ je klimatizačně podmíněna a je reálná stejně jako „podmořský svět“. Křečovitá totální (nebojte se, jen konvenční) válka o energetické a potravinové zdroje. Předpokladem přežití bude přechod na filosofii „vůle k moci“ (tedy přežití druhu) - revitalizace Nietzscheho (ze setkání polských soudruhů v 80. letech s Kadáfím je nepochybné, že jeho terminologie svědčí o ovlivnění touto filosofií). Nakonec ho všichni pochopí, ale on tu už nebude. Není a nebyl prorokem, ale nakonec všichni přistoupí v modifikovaných podobách na jeho metody. Zákonitý vznik série autokracií, jako nejracionálnějšího a nejoperativnějšího možného modelu řízení státní entity – parlamentární žvanění a patové situace z toho vzniklé budou zpětně vyhodnoceny jako ztráta cenného času lidstva. Dojde k uplatnění systému: autokrat & ad hoc několikačlenná odborná komise, rozpuštěná vždy po vyřešení problému. To, co stálo u zrodu supervelmoci, bude akcentováno; to, co ji oslabovalo, bude házeno ze skály jako deformovaní potomci ve Spartě. To není fašismus ani rasismus. To je technokracie. To je posun k Brave New World (Huxley). A pravděpodobně i k regulaci populačních procesů. Což předpokládá mocný (a nezbytný) rozvoj prenatální medicíny a genetického inženýrství. Zánik práva (jako anachronického, komplikace přinášejícího systému) a přechod na distribuci jednoduchých, snadno pochopitelných (a snadno vynutitelných) technických instrukcí a závazných návodů k progresivnímu způsobu života. (Göbbelsovo pojetí: „Sbohem citrone, nepotřebujeme tebe - naše německá rebarbora tě plně nahradí…“ ovšem nepřipadá v úvahu). Stejně tak však nepřipadají v úvahu doutníčky zn. Upmann či Cohiba. Arabský svět, po dohledném vyčerpání ropných zásob, přebírá roli komparsisty v nostalgickém filmu o historii Orientu.

Konečné docenění zákonitostí geopolitiky. Pochopení, že geologické procesy a prostředí ovlivňují výběr druhu politiky a kultury, nikoliv, že poručíme větru, dešti. Války z ideologických důvodů ztratí smysl. Smyslem válek budou od nynějška zdroje. A to až do doby konečného zvládnutí provozu plasmových reaktorů. Pragmatismus, nikoliv zbožná přání. Efektivita a ekologie jako jediná kritéria. Je to možná cynické, ale jinak přežít nelze. Co se najde na Měsíci, to se počítá.
 
Orbitální stanice jako eventuální azylové prostředí pro intelektuální, technickou a genetickou elitu, v případě neúnosné eskalace válek o zdroje. Genobanku vždy sebou, kdyby došlo k nejhoršímu. Žádný „herrenvolk“ nebo „übermensch“ – jen záruka pokračování života tam, kde z různých důvodů (třeba špatně aplikované ideologie) přestal. („Ti, co eventuálně přežijí v pozemské poušti, budou pokládat přistání vracejícího se hvězdoletu, sestupujícího z orbitu,  za okamžik zrodu nového náboženství. Lehce radioaktivní lidé z modulu doporučí pouštním lidem, chránit se před radiací pláty čistého zlata, místo nedostatkového olova. Ve dne jejich modul bude zvedat sloupy prachu, v noci bude vidět oheň z raketového motoru…“  Fragmenty ze scénáře nového filmu „Moses The Second“).

Evropa: Klasické rozdělení moci s tím rozdílem, že hrdý Albion už nebude tradičně pokládat sjednocenou Evropu za hrozbu proti němu. Trochu stoupne hladina a v Cornwallu se lehce ochladí. Dominance Německa a Francie. (Britská dokonalost a síla, francouzská invence s duchaplností a německá píle s přesností). Ostatní státy – satelity těchto dominujících. Rusku bude ponechána volná ruka k vytvoření jižního koridoru až k Arabskému moři. Írán, Irák, Afghánistán – historické epizody, nyní ruské gubernie. V Kremlu sami dojdou k názoru, že Siberie je pokračováním USA. Stejně jako Aljaška to bude jen otázkou ceny.

Afrika: kondominium evropských velmocí. Neokolonialismus je směšný pojem. Tohle bude skutečné, organické, demografické ovládnutí území evropskými národy.

Asie: vznikem černé díry na teritoriu do sebe zborcené Říše středu dojde k posílení Indického gigantu, mocného už jen svým inteligenčním potenciálem a kooperujícího s elitním (snad až elitářským), kulturně a demograficky intaktním Japonskem. Nekomplikovaný pohraniční kontakt Indie, USA a Japonska na východě Asie, s Ruskem ve střední Asii. Blízký východ: izraelská demokracie a humanismus. Takhle jste to přece, Arabové, chtěli. Spektakulární role Saudů.

Americas: Zjednodušení. Na mapě severní části zmizí Mexiko a komediální scéna drobných státečků, aby inkarnovala jako hispanofonní část USA. Jižní část: jako jediné životaschopné útvary zůstávají Brazílie, Chile, Argentina. Brazilské zdroje, chilská obchodní zdatnost, argentinské zdroje, minuciéznost a borgesovská inteligence.   

Antarktis: Kondominium Austrálie, Chile a Argentiny.
 
Vezměte si tužky a odškrtávejte si, co historie potvrdí..... :-*


Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 30. Března 2011, 15:35:47
Nic není tak rychle tranformovatelné, jako vůle středoamerických národů k samostatnosti pod různými Gomézy (exemplum). Pokud bude prohloubeno historické povědomí, jde o otázku jednoho dne. Guatemalcům bude stačit prohlášení, že všichni mají automaticky "zelenou kartu" a mohou na sever. Belizané budou mít dokonce jazykovou výhodu. Jenom Mexičané budou žít v představě, že Sever je velkým drogovým majdánem (ať si půjčíme názor), kde bude platit ono příslovečné "maňana", zítra.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 31. Března 2011, 00:19:21
P.S. v Bohnicích je 31 čka pro mužské AT pacienty. Proč nesídlíme v 33, která je opravená, leč nevyužívaná? Architektonikou letmo připomíná Downing Street....
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 31. Března 2011, 01:04:57
https://mrvorchun.livejournal.com/743131.html (https://mrvorchun.livejournal.com/743131.html) k Antarktidě
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 31. Března 2011, 05:50:25
schází časová predikce. To, co je v Amerikách možné záhy, asi není možné v Africe (o nezávislém pobytu intelektuálů na oběžné dráze, k čemuž by bylo zapotřebí desetiletí míru ani nemluvě). Zajímalo by mne, jak se bude uplatňovat nová role Evropanů v Africe. Bude-li to klasicky. bude nenadaný a neschopný vybírat nenadaného a neschopného, aby vládl lstivým hlupákům. Afrika dnes nemá ideje (africké ideje Bílého domu nechme být). Vezměme literaturu Senegalu. Není to Senghorovsky laděné snění o budoucnosti, je to reálně o tom, jak okrást bělocha, ujet z Afriky do Evropy a žít na evropském sociálním systému. Sujetem bývá: jen krádež, výhodný sňatek, fiktivní sňatek, adopce, pobití bělochů. Zavedení expertního "technokratického" systému do africké kmenové společnosti, aniž by expertní technokratický systém například komunikoval s duchy, není reálné. Obyvatel nebude vycházet za větru, protože vítr, toť přesuny dávných mrtvých, bude vyžadovat misku vody před každou chýší (domem), nebude povolovat pohyb v poledne (čas duchů) a tisíce a tisíce dalších rituálních, orthopraktických, věcí. Afričan, konvertovaný k islámu, mrkne do prázdné mešity-a řekne: je tu moc neživých (duchů minulých věřících) a odejde...nejprve bude nutné poznat tyto rituály (zná je pár kouzelníků ve Fouta Djallon), no a pak můžeme potisící implantovat technokratické myšlení týkající se "plodných" výsledků zemědělské výroby na lateritových půdách....
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 31. Března 2011, 08:48:12
ale, abychom stanovili základní východiska budoucí africké moci, která musí vycházet ze všech afrických teorií vč. Zelené knihy, vezměme nyní onoho Pána (Senhor- Senghor) s jeho teorií négritude v neutrální fázi, tedy nikoli jako "racial superiority". Senghor se hodí, neboť jeho společnost obklopuje animisticko-muslimskou společnost Gambie, tedy na malé ploše Sene-Gambie máme ony dva světy. Senghor řekl : "Emoce patří k černochům, jako racionalita k Řekům"...řekl "la Raison européen est analytique...par utilisation, la meme Raison négro-africaine intuitive" nebo dále Africký černoch nemá zapotřebí přemýšlet ale žít tím, že myšlenku "vytančí" (danser l´autre) V černé Africe, říká, lidé vždy tančí, neboť ..it is at any rate "the highest form of knowing". Černoch pro něj znamená rytmus, a Afrika je pak"bubnem v orchestru civilizací" (spadlým bubnem v orchestřišti-možná tvrdím já). Senghor tedy nalezl jakési zobecnění kulturního chování neinvenčního Afričana, který ale je schopen fungovat v dějinách  právě pro to, že jeho slovesná kultura a povědomí, které prožívá, je bohatá. Evropan dnes není schopen srovnatelného výkonu (průměrní gymnazisté v Česku neznají hymnu ani říkanky typu "pec nám spadla"). Jejich afričtí vrstevníci ovšem vědí, který kámen na rozcestí je sleduje, promlouvají k němu, a velmi často, než dojdou do své vesnice, splní se jim přání, které vyslovili...v rámci jejich světa a hodnot (ne našich). Stanovit  pak jízdní řád pro průnik kultur za podmínek fungování evropské racionality a výkonnosti je tedy podle mne velmi, velmi svízelné. Či nikoli?
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 31. Března 2011, 09:54:36
Upřesnění predikace č. 1
 
Časová predikce: správný postřeh, avšak vezměme si příklad se soustavy soukolí: malé kolečko se ve stejnou dobu otočí vícekrát, nežli kolo velké. Ve stejném časovém úseku paralelně proběhnou zpomalené i zrychlené dějinné procesy. Nikdo netvrdí, že orbitální posádka bude částečně složena z kosmonautů gabunského odstínu. (V účasti jim však bráněno nebude, pokud si z vlastní sebevzdělávací iniciativy opatří IQ 170-180)

Upřesnění - Afrika: Mugabeho model, jenže naruby. Jestliže nyní probíhá „zdomorodňování“ , napříště bude probíhat „dobrovolné a nenucené předávání koncesí euro-americkému obchodnímu komplexu“. Kulturně-religiózní hemžení v chýších je nepodstatné. Spektákly à la Gbagbo, či jiné středověké zápletky budou zašlapány do úrodné africké půdy.  V nenávratnu jsou doby evropských omezenců, jejichž jedinou šancí bylo udělat kariéru v koloniální službě. Působení Evropanů v Africe bude vysoce sofistikovanou činností, nikoliv ulejvárnou v propocených uniformách koloniálního vojska... Rozhodujícím faktorem bude, zda se Afričan dostaví do svého zaměstnání, které staví člověka ze čtyřech nohou na dvě zadní. Kulturu, pověry, apod. nechá za dveřmi pracoviště, event. na parkovišti. Za pár týdnů Afričan zjistí, že se to vyplácí. Sporadicky se ještě mihne masajský veselý folklor, ale zůstane pouze u červených oděvních doplňků. Krev s mlékem se v KFC, Starbucks či McDonaldu podávat nebude. Aborigines zjistí, že „medicína dlouhých nožů“ je silnější než duchové zemřelých předků. Polední přestávka pro rituální obřad nebude. Spíše mne trápí dilema: DDT nebo karcinogenní rezidua?
V počátečním stadiu by snad bylo možno uvažovat o jisté konvergenci kultur, avšak těch, ke kterým promlouvají kameny, bude logikou věci i ubývat. Mezi těmi, kdož jsou více rytmicky vybaveni, se vyskytují choroby, které se většinou nevyskytují mezi těmi, kdož nejsou rytmicky vybaveni….  Ubývající, temperamentnější africké etnikum postupně udělá místo méně zábavným, avšak výkonnějším etnikům. Samba v rytmu tkalcovských stavů či soustruhů  vymizí. Albert Schweitzer věděl svoje. 

Organizační otázka: Pavilon č. 31 byl zvolen právě s ohledem na výskyt AT pacientů. Při případné razii v pavilonu č. 33 nevzniknou u zasahujícího orgánu pochybnosti, koho v jinak prázdném objektu zajistit. V pavilonu č. 31 bude situace nepřehlednější a umožní prognostikům se nepozorovaně vytratit, nebo si osvojit psychické mimikry pacientů za účelem znemožnění vlastní identifikace.  :D
 
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 31. Března 2011, 11:58:26
Drobný exkurs.
 
V souvislosti s významným fenoménem „vyjadřování myšlenek tancem“ se mne zmocňuje nezanedbatelná myšlenka o „body talking“ resp. o aplikované kineziologii, zjišťující z různých příznaků nutriční nedostatky a následné orgánové, svalové dysfunkce.

Nemluvím zde o řeči těla, event. mimice mima, ale o diagnostice. Aplikace v praxi: pokud blbě tančíš, pak ti něco schází, nebo jsi nemocen. Před nástupem do zaměstnání zatanči před závodním doktorem, jestli jsi „tauglich“…   ;) 

Na druhé straně (abych rozvinul cenný poznatek o „řeči tance“ a emočním potenciálu africké civilizace), bych uvítal, kdyby africké národy, jako součást své etnické paměti, přihodily k dobrému do fondu dědictví lidstva nějaké sebrané spisy svých filosofických myšlenek, legend, ideologie a náboženství ve formě jakéhosi tanečního archivu, jakéhosi folklorního lexikonu se zaměřením na tanec (event. katalogu dovolených a zakázaných pohybů...) :-* . Pokud platí teorie z oblasti Gambie (zvláště z regionu kolem známého lázeňského letoviska Serrekunda), pak se určitě myšlenky afrických národů z hlubin věků přenášely z generace na generaci prostřednictvím tanečně-pohybové paměti, obdobně jako u jiných národů se poznatky  přenášely ústní tradicí…
 
Nepochybně něco takového (nějaká mimithéka nebo tak něco) musí existovat, ne? Musí to být něco vnitřně obohacujícího. Začíná mne to intelektuálně rozpalovat. Vždy jsem o sobě věděl, že jsem „selfstarter“.  8)
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Tamar kdy 31. Března 2011, 12:54:09
.. bych uvítal, kdyby africké národy, jako součást své etnické paměti, přihodily k dobrému do fondu dědictví lidstva nějaké sebrané spisy svých filosofických myšlenek, legend, ideologie a náboženství ve formě jakéhosi tanečního archivu...
...
Musí to být něco vnitřně obohacujícího. Začíná mne to intelektuálně rozpalovat. Vždy jsem o sobě věděl, že jsem „selfstarter“.  8)

No jasně.. .. jak by vás poučil Vlastimil Marek, jedním z těchto pramenů jsou jistě břišní tance - původně tedy porodní tance - praktický návod jak bez bolesti a stresu "vytancovat dítě"..  :D :D
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 31. Března 2011, 13:01:56
je to všechno o výkladu a vymezení. Pohyb (tanec )je vlastně základní signální jednotkou činnosti tlupy. Vycházím z toho, že individualizace (odhlédám haremizaci) vznikala později. Oč pružnější je tlupa (která se skutečně v terénu pohybuje), o to pomalejší je " kývavá" masa, dav. Stojí li dnes bojové zájmové tlupy pro Kaddáfího, budou masy-davy utíkat (do Benghází). Tlupa je nižší, proto vítězí (je ovšem omylem tvrdit, že islám je nižším monoteistickým náboženstvím, protože je odumrlým vojenským náboženstvím-použij, ovládni, zneucti, ucti,  drž  a vyhoď řečí xx. století.) Afričanův tanec i ideologie je produktem té části mozku, kterou my už neumíme používat. Otázkou je, zda je to citovou vazbou na matku (nesměšovat s europoidními komplexy), kdy dítě je roky-dva tři připoutáno kusem látky k matce. Afričan nejen cítí tělem, on je schopen se vcítit- neučit, vcítit, i do jazyků, které nejsou zapsány.(Nově je zapsána hauština i v češtině-Josef Zima.). Je schopen spojení se ženou... (porodní bolesti Vámi zmínění Gabunci řeší nejen bylinami, ale i tím, že otec odběhne-při porodu ženy- a svíjí se v bolestech, čímž omezuje bolest ženy --žena ví, že trpí(jako) a přenechává-posílá mu bolest). Chtít IQ 170 po lidech, kteří znají přírodu nelze. Lze to po matematikovi ve Vídni, který ovšem není funkčně s to zaplatit složenku. Imitace Afričanů  námi probíhá. Cožpak africký býložravec (vidím v duchu padesátifrankovou guinejskou známku s trsem banánů) není uměle imitován evropským veganem nebo vegetariánem? Sběračství bylo základem, a interpretace-o té teď hovořím- není jednoznačná. Opravdu si lze myslet, že hlady zmučená tlupa Leakyho lidí "loví" v superrychlém sprintu gazelu? A nebo si lze nálezy lidské- kosterní a kosterní- hyenní vysvětlit tak, že člověk "sebral" zraněné či pošlé zvíře a zkonzumoval je? Je to svědectví tohoto, nebo je to svědectví o vcelku noblesní domestifikaci hyen-psů co prvních průvodců-ochránců tlupy lidské? Jak příteli utlučete v době ledové  klackem,(sekyrou) kolosálního býložravého mamuta? Jak soudil Augusta za našeho dětství. Nijak. Počkáte až chcípne. Nejspíše mimo jámu krytou proutím... ;)  O mamutech neradno mluvit, protože pracující doby industriální má měsíčně možná méně "masa", než nepracující neoliťan. Je-li vše o myšlenkách a duši, pak je to u lidí věků našich i o soudobé výchově civilizační, mající kanalizovat agresi jinam (do rodiny místo státu- státu jako zástupné patriarchální ne-autority). Prostě vymezovat budeme muset, stejně jako nepodceňovat sílu myšlenek v nás i kolem nás, kterou dokážeme/nedokážeme vnímat, nebo ji vnímáme, v rámci zdejší online tlupy, limitovaně. PC je cedítko na informace, nikoli pramen. (už mluvím  infantilně..).  Zkusme přírodní kmeny i vysvětlovat. Protože kde jinde začínat, než tam, kde jsme se diskuzně ocitli...v Africe.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 1. Dubna 2011, 04:20:57
nemyslím si, že gv. měl na mysli něco jiného, než africkou oral history, která není (a je otázka, lze-li jí jako vědecké metodě vůůůbec věřit.) Nejsem zenbudhista (Japové jsou podle mne šintoisté), a nedůvěřuji lidem, kteři jsou "prvoplánoví stykaři". Dokázat, že před deseti tisíci lety až 4.000 lety byl "břišní tanec pomůckou pro gravidní k porodu" nelze. Africké ženy se dodnes věší za ruce na strom (tedy neleží), stojí. Jistě se při porodu i pohybují. Ovšem, že by tančili to, čemu říkáme břišní tanec...? Žena v těhotenství a v těchto kulturách šest měsíců po porodu je nečistá. Proto brát břišní tanec jako tanec porodní by znamenalo, že ženino "procvičování svalstva dna pánevního" by nesměl nikdo nikdy, vyjma žen, vidět. Naopak, maloasijské pojetí baletu a tance řekněme  už dva tisíce let je v rychlém téměř dervišském pojetí a prezentaci ženské krásy a dovednosti, i hudby. Podle mne říci, že břišní tanec je tanec porodní znamená analogicky prohlásit, že totemová zvířata jsou konzumovatelná. Čili nesmysl.Leopold Sédar Senghor tancem v négritude mínil to, co mínil. Míru vcítění situace.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 1. Dubna 2011, 05:31:04
ale  pravdou je, že v Praze je "Africký tanec a hrátky s bubnem pro maminky s lezoucími a chodícími dětmi". byznys. Stejně jako třeba víkendový kurs aromaterapie za sto € kdesi na statku za Prahou. Pět let provozujete placené víkendy a relaxační pracovní terapii za peníze kursantů, a pak máte další roky prostě "opravený statek", přinejmenším. Jenže, o to v našem pavilonu idejí nejde.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Tamar kdy 1. Dubna 2011, 08:45:54
Ovšem, že by tančili to, čemu říkáme břišní tanec...? Žena v těhotenství a v těchto kulturách šest měsíců po porodu je nečistá. Proto brát břišní tanec jako tanec porodní by znamenalo, že ženino "procvičování svalstva dna pánevního" by nesměl nikdo nikdy, vyjma žen, vidět.

no ja nevim.. to netvrdim ja, to tvrdi pan Marek..   :D :D

https://www.jasminka.cz/kniha/vlastimil-marek-tajne-dejiny-hudby.html (https://www.jasminka.cz/kniha/vlastimil-marek-tajne-dejiny-hudby.html)

(myslím, že někde se svou ženou provozuje podobné semináře.. ale nevím, jestli na statku za Prahou..  ;) )




 
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 1. Dubna 2011, 09:54:28
Mon cher ami Bibin, velice mne zaujala sentence:
Afričan nejen cítí tělem, on je schopen se vcítit-neučit, vcítit, i do jazyků, které nejsou zapsány.
To je něco tak převratného, že to nelze nechat zapadnout. V podstatě lze z toho dedukovat, že Afričané umí vycítit signály, vydávané jazykem, který ještě nebyl reprodukovatelně zachycen…. Pokračujme dále:
Rozumí tedy zvukům pod prahem řeči, tedy „řeči zvířat“. Nadšeně jásám, neboť se tu otevírá netušeně obrovský prostor pro využití při odhadování reakcí všech známých, zvuky se dorozumívajících zvířat od cikád až po vyšší cicavce. Zbývá jen nepodstatná, detailní otázka. Je známo, že  množství Afričanů bylo zkonzumováno či zraněno tamní zvěří. Znamená to snad, že zde došlo k selhání podprahové komunikace se zvířaty? Vysvětlit si takový konflikt lze i tak, že dotyčné zvíře záměrně „nekomunikovalo“ a před napadením Afričana lstivě „mlčelo a nic neříkalo“, nedávajíc nijak najevo svoje pravé úmysly, a prostě se jen záludně přitočilo a skočilo po něm …
Marginálně se lze zmínit i o pohybové komunikaci jistého romského etnika s hlídacími psy, kteří jsou obraceni na útěk figurou, při které Rom spočine v pozici na čtyřech, obrácen zadkem k psovi, přičemž hlavu skloní k zemí a takto obráceným obličejem hledí mezi svými nohami na psa. V této pozici se pozadu přibližuje pomalu k psovi. Na tichý povel „Pašol…“ pak pes vystrašeně prchá. (Volně podle Jaromíra Johna).
 
No nic, nechme zvěř zvěří, ale ten obrovský význam při myšlenkovém transferu...!
 
Musím ještě promyslet variantní možnost využití Afričanů (oproštěn od jakékoliv nevědecké démonizace) v kosmickém výzkumu v oblasti možného kontaktu s mimozemskými civilizacemi, jejichž jazyk či způsob komunikace není znám. Afričané by v takovém případě sehráli roli jakýchsi prvotních „tlumočníků“, umožňujících přenos „myšlenek“, resp. registrovatelných komunikačních výstupů na bázi telepatie, a je bez diskusí, že tyto jejich vlastnosti jsou pro ně v podstatě vstupenkou do oblasti aplikovaného kosmického výzkumu….  ;)
 
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 1. Dubna 2011, 11:18:31
aniž jsem Vás chechtajíc se dočetl, s přitakáváním kapitána Van Tocha sděluji, že tannn (tongue) je také o vlění. Váš Mlok.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 1. Dubna 2011, 11:19:27
erratum-vlnění. A to jde spočítat.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 1. Dubna 2011, 13:02:45
Sehr geehrte Herr Molch,
 
Molchen, molchen über alles... Uchylte se do hor - ty se budou bourat až naposled, pravil Chief Salamander, vůdce lidogeštěrek ...
 
To na mně svého času udělalo takový dojem, že jsem zcela reálně a zadumaně studoval mapu Himalajského masivu...  ;D
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 4. Dubna 2011, 16:15:25
Máme nějakou teorii k diskuzi, nebo pavilon 31 stále čeká na vizitu?
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 5. Dubna 2011, 10:08:10
Domnívám se, že už je po velké vizitě... mon cher ami Bibin. :D
 
Dokážete si představit co by nastalo, kdyby všichni naráz na světě přestali s drogami? Víte, jaké sociologické pohyby by nastaly z hlediska vnitropolitického v řadě států?
To, co se odehrává nyní, se pořád ještě vyplácí, uvědomíme-li si, co by nastalo při totální absenci odbytišť narkomarketu…..  :-\
Nápověda: snažte se na problém pohlížet z hlediska teorií elit.
 
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 5. Dubna 2011, 18:30:17
k problému se vrátím...  Le Palais d'Etoudi (https://www.youtube.com/watch?v=SpRWBneGTSw#) vidíte, milý příteli, westernizaci Afriky. Lépe, vezmi Marseillaisu, hoď do tyglíku...a hymna de La République du Camerun jest na světě. To, co vidíte, je prezidentský palác, dílo tuniského architekta (nemůžeme se vymanit z Tuniska...). Ale, shlížejíc na Kamerun, zjistil jsem, že i zde je vše podivné. Evropan tvořil hranici podle politické mapy, ne fyzické či demografické, a proto africké hranice jsou i zde hranicemi bílých mužů, ne etnik. V Kamerunu rozťala hranice 1916 německou kolonii ve dví, ve francouzský Kamerun, a anglofonní, South Cameroon, který, jak jinak, krčí se u severní hranice s Nigérií...Povídajíc si, měli bychom Afričany učit být Afričany, ne  polo-Obamy. (Prezident promine).
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 6. Dubna 2011, 04:15:20
k teorii elit- pokud ji nevysvětlíte- mohu říci, že vždy existovala "sociální zdviž" pro pohyb do a z (uzavřené skupiny). Nicméně, problém drog- a opět nemáme definované, co se drogou rozumí, zda drogy státní - tabák a alkohol, nebo jen canabis, kokain nebo méně vznešené náhražky. Podle mne, i tady je permeabilita, alkoholici kouří, kuřáci fetují a stát se raduje, protože za udržení normality (a o nic jiného ve výsledku nejde, než se nepotit, nezvracet, nemít průjmy a křeče) drží jedince, kteří se deset hodin denně věnují nikoli řízení státu a špatnému výkonu správy, nýbrž tomu, jak konkrétně sehnat dávku na další přežití. Státní interes je veliký, a tak akce kukláčů (nikdy proti morfinikům a kokainistům v kravatách) jsou jen jakousi reklamou na konzum. Bývávaly doby, kdy se čuchal éter (baletky), kdy bezmocní staříci žvýkali cantheridin, pokud jim ho nepodala přímo Lucrecia Borgia. Ve všech proměnách jde o snesitelnější realitu a lepší výkon, což autoři ve slonovinové věži či bílých pavilonech mohou stěží traktovat. Mohou se pokusit....jenže, lidé jsou zhlouplí, a klidně budou cucat pampelišky, budou-li mít pocit, že souseda/sousedku právě to přivádí do extáze. To je ovšem psych. infekce, nikoli závislost jako taková.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 6. Dubna 2011, 10:17:05
V zásadě jste, mon cher ami Bibin, pochopil…. :D   Totální vysazení konzumace narkotik a jiných návykových látek by vedlo nejen k mocným pohybům na scéně světové ekonomiky, ale především k pohybům na scéně sociální. Potenciálním géniům ve všech možných odvětvích státních útvarů se vlivem toxikomanie roztékají jejich skvělé mozky, tolik potřebné pro případnou revoluci, která se ovšem nebude konat, neboť se nekonají ani její vůdci… A to je podstatou světové toxikomanie - naoko pronásledovaného, leč do určitých rozměrů tolerovaného rozkladu v určitých sociálních vrstvách. Teorie elity nás učí, že lidé mají na vybranou: buď své mozky dát k dispozici konformnímu řádu a v jeho rámci je nechat excelovat, nebo si je nechat zničit v souladu s momentálně moderními způsoby sebedestrukce v záchvatu sebelítosti nad vlastním neutěšeným osudem. (Naprosto nerozhodující je druh toxického stereotypu: od koky, přes éčko, háčko, péčko až k blízkovýchodnímu khatu a dálněvýchodnímu betelu). ;D
Rozhodující je, že toxikomanie zabraňuje mobilizaci sociálně neklidných elementů vůči systému. Přesněji: neutralizuje (na ideologické kořeny systému dobře nasměrovanou, bytostnou) mobilizaci a adresný atak. Eventuální (v zásadě motivované jako politické, avšak nešikovné provedené) revolty takových elementů proti stávajícím elitám jsou pak napadeným establishmentem (právem) prezentovány  jako asociální deviace, přičemž drogy jsou výhybkou, která příhodně přesunuje tyto revolty na kolej sociopatologických jevů, ačkoliv se jedná víceméně o projevy politické opozice, zpackané ovšem v důsledku subkulturně vedené kampaně.
 
Tohle kdyby věděl Husák, který místo aby "znarkotizoval" politiku, ji "zekonomizoval", dávno by se nám políčka zelenala marjánkou a ne až nyní...  ;D
(A to mluvím jen v měřítku české kotliny, mhouříc očka nad Far Westem...) :D
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 6. Dubna 2011, 13:20:23
Nemyslím, že jsem pochopil...i když souhlasím s úvahou o tom, že nemůže-li člověk destruovat řád, který se mu zdá špatný, destruuje sebe. Excelující mozek bývá záhy (už ve škole) trestán neakceptováním skupiny, a reakce jsou rozdílné (individuální). Nicméně, to co nam theatrum mundi nabízí je především moc neviditelná, nebo naopak viditelná až příliš, moc nad osudy jiných, o kterou se lidé perou. Tak, aby moc vlastní mohli prezentovat jako moc většiny, i když zřídka, připouštím, existuje i moc jednotlivce (polský šlechtic, blokující svým "nie pozwalam" rozhodnutí sněmu). Droga drog. Kdo nevládne sobě, chce vládnout jiným. V iksté odmocnině jde pak i o moc řidiče, vládnoucího plynovému pedálu svého vozu a tím i ostatním účastníkům této road show, v níž může zabíjet, či být zabit. Ostatně, i myšlenky znamenají či představují moc, jako sám sex, a to jsme jen u letmého výčtu možností...rozšíříme ji, nebo omezíme...?
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 6. Dubna 2011, 15:20:07
:) Existují konstantní, antropologicky dané stereotypy snah o vládu nad jinými. Pseudo-Fitipaldi či pseudo-Schumacher, nebo sexuální atlet okresního formátu, jsou jen úsměvnými derivacemi těchto konstant. Blíže antropologické konstantě už se pohybuje příslušník polské šlachty a vůbec individuum manipulující s nadstavbovými státními institucemi… či manipulujicí s veřejným míněním ... ;D
 
Po vizitě mi nechtějí mi říci číslo Dg....  ::)
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Tamar kdy 5. Června 2011, 00:08:47
zajímavá inspirace pro pavilon 31..

https://tomaspinos.blog.idnes.cz/c/194431/Na-spanelskych-namestich-se-rodi-nova-vize-sveta.html (https://tomaspinos.blog.idnes.cz/c/194431/Na-spanelskych-namestich-se-rodi-nova-vize-sveta.html)
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 6. Června 2011, 14:29:16
Indignados - jaká pokroutka dialogu ve srovnání s NAŠÍM pavilonem 31. :D
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Talmid kdy 6. Června 2011, 15:15:34
Naivita některých lidí mě nepřestává udivovat-nejspíš vymyslej komunismus kříženej s demokracií.  ::)
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: bibin kdy 31. Července 2011, 12:04:58
můj známý sid mne požádal o umožnění printu následujícího:                                   Omluva                                                               Tímto se omlouvám pánům Janu Čulíkovi a Vladimíru Stworovi za svůj výrok o údajné spolupráci s orgány represe minulého režimu zaslaný na www.outsidermedia.cz (https://www.outsidermedia.cz). Cílem nebylo jakkoli poškodit jmenované v osobním a občanském životě. sid, 30.7.2011 o.l.         Bibin k věci: https://www.outsidermedia.cz/Hitlerovi-zidovsti-vojaci-1.aspx (https://www.outsidermedia.cz/Hitlerovi-zidovsti-vojaci-1.aspx)  v podstatě prokazují, že tyto stránky jsou dvojčetem Zvědavce i BL, z nichž přebírají odkazy.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 6. Října 2011, 12:34:21

Co silně zaujalo Gugiho ? ???
 
https://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/138420-islamske-soudy-v-britanii-se-vymkly-kontrole/ (https://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/138420-islamske-soudy-v-britanii-se-vymkly-kontrole/)
.......
Na otázku, zda by neměl přijmout britské zákony, když žije v Británii, Choudary odpovídá: "Proč? Když se narodím ve stáji, nemusím se přece chovat jako kůň. Podle mě není třeba dodržovat zákony nějaké společnosti, jen proto, že jste se tam narodil."
......
To zní velice povzbudivě. Andžem, světlo islámu, říká jinými slovy: Kdokoliv se kde narodí, má naději na exempci z právního systému dané země. To, že jsem se narodil v třeba Pákistánu, ještě neznamená, že se musím řídit islámem… a skutečnost, že jsem třeba rodilý Texasan, mne nenutí k nastoupení služby v U.S. Army… Princip teritoriality práva nic neznamená.
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Talmid kdy 6. Října 2011, 15:15:04
Ten Pákistán nebyl zrovna nejlepší příklad  ::) ;)
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: gvodrazka kdy 20. Října 2011, 10:35:20
Gugiho mozek je dnes BBBB ... (big black bin bag) ::)
 
GUGI BADATELEM,
aneb
Jak vznikají archeologické nálezy.
 
Jako člověkem, vnímavým k závanu větříku dějin, cloumala mnou  častokrát zvědavost, jaký byl původ a příčina thesaurace prastarých mincí a šperků, nalezených tu a tam při archeologických průzkumech, náhodně při zemních pracích či stavebních adaptacích, ve džbánku, truhličce nebo jen tak v chomáči zetlelého textilu. S jakou legendou je spojen tenhle dávný, opuštěný majetek….?
….
Trochu odbočím...
Starý kontinent (a nejen on) se potácí v dluhové pasti. Dluhy jsou stíhány dluhy, zaznívají slova jako rekapitalizace, restrukturalizace, riziko státního bankrotu, nalévání peněz do ekonomiky a jiné roztomile konejšivé výrazy. Skutečností ovšem zůstává, že dluhy jsou spláceny dalšími dluhy, přičemž v nejlepším případě dochází toliko k odkladu termínu splátek nebo k tištění nových bankovek. V hrůze před opakováním krize třicátých let, spočívající v nedostatku likvidity se utíká do extrému opačného – shazování balíků bankovek z helikoptér finančních institucí do ulic světových velkoměst. Nicméně se blíží úpadek a to nejen regionálně limitovaný, nýbrž celosystémový.  Navíc provázený kreativní destrukcí – nazvanou jedním komentátorem Financial Times: „zombie economy“, neboli neefektivní alokací kapitálu. Hypoteční banky jsou věřitelkami tisíců dlužníků, ručících svými baráčky. Hypotéky propadají a baráčků takto v bankách nashromážděných přibývá, takže klesá jejich cena a tedy obecně cena nemovitostí. Extremita poměrů se zintenzivňuje. Kapituluje se před šedou ekonomikou a množí se práce načerno. (Tvrdím však, že v šedé ekonomice - už jen z důvodu pojmové symetrie - nelze pracovat načerno, nýbrž jen NAŠEDO.) Situace jako stvořená pro genezi nějakého demagoga. Politici nemají politickou odvahu učinit zásadní ekonomická (a drastická) rozhodnutí. Z jednoduchého důvodu: právě proto, že jsou politiky. Podléhají mínění svého elektorátu a jsou nuceni v zájmu své volitelnosti učinit to, co si přeje elektorát.  Ten  hodlá žít na dluh při, pokud možno, co nejmenším pracovním úsilí – takový je módní trend. Politik, který se mu postaví, se stává nevolitelným. Zásadní a nepopulární rozhodnutí si může dovolit jen dynastický autokrat, despota, jenž se příliš nemusí ohlížet na city svých poddaných. Anebo …? Anebo extremista, ať už pravicový či levicový, event. bezruký. Někdo, kdo dokáže vyskočit na pár přepravek od piva a na volebních meetincích okouzlit davy okradených retailových střádalů jednoduchým, okamžitým receptem nápravy. Marat, Saint-Just, Robespierre, Uljanov, Mussolini, Hitler - ve stadiu, kdy je ještě obecné dějiny lidstva nezačaly kvalifikovaně vnímat. Lidičky nechtějí žít v bídě a jejich prostoduše formulované stesky vzlétají k bránám nebes. Jakýsi dobře informovaný občan a blízký známý Ježíše tvrdí, že ten by zcela jistě „nesouhlasil s nenažraností bankovních institucí“. Wall Street, Řím, Athény, Berlín… Politici se tváří tím sebejistěji, oč více si zoufají akcionáři se zsinalými tvářemi a čím více zuří zadlužený plebs na ulicích. Lidičky nehodlají doplácet na dluhy, které nadělali ministři, guvernéři, ředitelé … a ti se žalostně hájí, že vypůjčené peníze plošně směřovaly do mezd, podpor i důchodů nyní protestujících lidiček… Inzultace přerůstají v teror, nastává právní nejistota, běh na banky. Dominový efekt bankrotů bank. Stejně jako obchod nezná hranice, podobně i bankroty.  Nyní už znatelně méně sebejistější státní úředníci sedí na kufrech, čekajíce na odbavení v leteckých terminálech. Zavedené hodnotové symboly hyperbolicky ztrácejí na ceně. Racionální alternativou je už jen naturální směna. Jakýsi bezvýznamný občánek ještě před totálním kolapsem stihne narychlo ve strašlivém kurzovním nepoměru vyměnit celé své jmění ve formě papírků s obrázky slavných osobností za hrstičku nestydatě předražených zlatých mincí a malých cihliček zlata. (Inteligentní čtenář patrně již tuší, kam směřuje fabule.) Traumatizován absolutní ztrátou důvěry v bankovní instituce a nemaje pancéřový trezor, uschová náš malý civilní hraboš své úspory tím nejjednodušším a historicky nejpřirozenějším způsobem – zahrabe je doma na zahrádce pod hruškou. Od dob třicetileté války je nutno ocenit progresivní posun v kultuře obalové techniky: od hliněného hrnečku k plechové krabici na čaj… Události se překotně vyvíjejí, establishment ztrácí schopnost cokoliv ovlivňovat, zemí se šíří banditismus, násilí mezi všemi možnými bizarními frakcemi. Ze silových složek dřívějšího establishmentu se stávají uzavřené „kluby bojových sportů“, strategicky operujících na vlastní pěst. Tlupy hladových, svému osudu ponechaných, nesoběstačných a zdivočelých obyvatel měst směřují na relativně bohatší venkov, létají nadávky i facky … Modifikovaná verze "velké francouzské revoluce" dává průchod všeobecnému mínění, že každý, kdo nosí klobouk a kravatu, je původcem ekonomické krize... Jednoho dne je občánek konfrontován s neodvratným chodem věcí veřejných a jakýsi nezbeda mu (z bravury nebo z ideologických důvodů) zápalnou láhví vypálí domeček. Spravedlnost je už velmi dávno v rukou davu a „vůdců lidu“. Občánek v naději na lepší časy a vládu zákona (spočívající ve vidině návratu ke své nemovitosti, resp. trvajícího vlastnického práva k ní) evakuuje do jiných krajů, vybaven pouze karimatkou, spacákem, láhví pitné vody, osobním průkazem od již neexistujících úřadů, kapesním nožíkem a posílen vědomím,  že je vlastně latentně zámožným  mužem na cestách. 
Tatáž naděje, ubezpečující ho o brzkém návratu, mu našeptává, že je bezpečnější nechat své drahocennosti pod diskrétními kořeny hrušky, nežli zašít si je do podšívky své cestovní bundy. Avšak evakuace se mění v emigraci, provizorium se mění v definitivum, aniž si to občánek připouští. Píše se rok 2018.  Občánek se dožívá jen roku následujícího.
……………
V roce 2537 se v lokalitě dávno zaniklých ruin občánkova domečku uskutečňuje stavba monumentálního Giga Paláce Nebeského Míru. Archeolog, profesor  Wang-li, objevuje v zemině, plné prehistorických betonových úlomků, pod svými rozechvělými prstíky jakýsi nevelký hranatý předmět, nejspíše z něčeho, co bylo kdysi kovem.
…………..
Pravděpodobně taková je standardní legenda a mechanismus vzniku většiny archeologických nálezů.   
 :P
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Talmid kdy 20. Října 2011, 20:01:10
až na ty banky co nebily a penízky co byly ze zlata-nebylo tedy zapotřebí je měnit- to bylo stejné i ve vzdálenější minulosti - jinak geniální prognóza do budoucna - teď když mě omluvíte du si pro rýč a kasičku
Název: Re:Prognostický ústav - pavilon č.31
Přispěvatel: Tamar kdy 20. Října 2011, 23:14:31
.. evakuuje do jiných krajů, vybaven pouze karimatkou, spacákem, láhví pitné vody, osobním průkazem od již neexistujících úřadů, kapesním nožíkem ...

je vidět, že máme podobné vize..

:( .. jenže vzhledem k tomu, že na baráčku je hypotéka a tudíž patří vlastně bance, není jaksi pod hruškou co zakopávat..