Všeobecná kategorie > Všeobecná diskuse
Cesta do Izraele
AdamB:
Ahoj,
rád bych jel na prázdniny do Izraele. Plánuji tam odletět v druhé polovině června a návrat nechat otevřený. Pár týdnů bych byl rád na jednom místě (např.: kibbutz) a dalších několik týdnů cestoval po Izraeli a dalších zemích (Egypt, Jordánsko, Libanon)
Jelikož studuji, potřebuji cestovat s rozumnými náklady. Přemýšlel jsem o kibbutzu přes agenturu, nebo o práci na farmě přes WWOOF ( https://www.wwoof.org.il/ ). První možnost vypadá nejjistěji, nicméně poplatek za zprostředkování izraelskou agenturou mi nepřijde, na to že tam budu maximálně pár týdnů, zrovna malý.
U WWOOF se zaplatí v přepočtu několik set za dání kontaktu na farmáře, pak probíhá domluva osobně a nemusí se do toho tahat agentura. Ovšem WWOOF nic, než daní kontaktů negarantuje.
Narazil jsem taky někde na práci, jako dobrovolník pro IDF.
Máte někdo s takovým pobytem v Izraeli zkušenosti?
Jak je to se vstupem do Izraele? Je problém mít v pase razítko z Maroka a nemít koupenou zpáteční letenku ani rezervovaný hotel? Funguje pohyb mezi Izraelem a Jordánskem, Egyptem, Libanonem popř. Sýrií bez větších problémů na hranicích?
za reakce děkuji
Vader:
--- Citace: AdamB kdy 5. Března 2009, 17:53:33 ---Je problém mít v pase razítko z Maroka a nemít koupenou zpáteční letenku ani rezervovaný hotel? Funguje pohyb mezi Izraelem a Jordánskem, Egyptem, Libanonem popř. Sýrií bez větších problémů na hranicích?
--- Ukončit citaci ---
Tak tou Syrii a Libanonem jste me nechte pobavil.
Ale nenechte se odradit, garantuji vam, za vam zde nekdo kvalifikovane odpovi. Tedy - necht promluvi Zoom, Gugi, Samuel a dalsi ;)
Eva:
Ja som sice nebola pozvana reagovat, ale neda mi to cakat nez sa niekto ozve. Dostala som dojem ze tento mladenec nema dost informacii o Izraeli, ja tu zijem uz dlho a neraz sa mi stalo ze ked stretnem prave z Ciech a Slovenska mladych ludi, oni nemaju ponatia co sa tu deje a su rozhodnuti robit si zazitky ktore su velmi nebezpecne.