Ne pane, nejsou to výmysly, co zde říkám, ale dedukce vyplývající z vašich postulátů. Tím, že pak ucuknete a řeknete: „to jsem takto (doslovně) nenapsal“ provádíte sám to, co nazýváte „nepoctivou debatou“. K doložení svých závěrů vyzobáváte jednotlivé obraty z kontextu jako rozinky z dortu.
Přibližně jsem očekával to, s čím jste nyní přišel a dopředu jsem se proto připravil, takže mne těší, že má příprava nevyšla naprázdno.
Zaměřím se jen na to, co považuji za nejzávažnější. Ostatní jsou jen plky a slovní akrobacie.
Tvrdím: Antisionismus rovná se antisemitismus. Naposled se pokusím vám to na jablíčkách a hruštičkách vysvětlit.
Příklad: dojde (chas ve chalila) k apokalyptickému napadení Erecu. Bude potřeba nějak pomoci. Vojensky, humanitárně, diplomaticky, obyčejně lidsky … Antiizraelští exponenti prohlásí: Dlabeme na ně, mohou si za všechno sami. A teď ústřední moment: jak toto odmítnutí pomoci bude vnímat každý Izraelec a každý diasporní žid, denně se obracející směrem k Jerušalajim ? Jako antisionismus nebo jako antisemitismus? Nemluvím vůbec o nežidech, protože ti nerozeznávajíce příliš jemné nuance, to shrnou do paušálního konstatování: židi (všimněte si: ne Izraelci, ne sionisti) mají trable, co my s tím…
Zaujmutí postoje „nepomoci“ Izraeli budete kvalifikovat jako antiizraelskost, resp. antisionut nebo jako antišemiut?
Každý na této planetě to, když ne veřejně, tak niterně, bude pociťovat jako antisemitismus. Pouze oficiálně to dostane egidu „antisionismus“. Z toho je i pro houpacího koně jasné, že mezi antišemiut a anticionut existuje rovnítko. Sela.
Tvrdíte, že
Nacismus vůbec není jedním z výrazů antisemitismu - antisemitismus v sobě automaticky prvek nacismu nezahrnujeAby v sobě nacismus automaticky nezahrnoval prvek antisemitismu (jak tvrdíte) musel by se zříci všeho, co ho vlastně nacismem činí a co je vlastně jeho hnacím motorem. Esencí nacismu je antisemitismus, bez kterého by Hitler skončil jako další z výmarských politicky a pro lidi nepřesvědčivých, impotentních socdemáků. Antisemitismus byl tou esencí, kterou dychtivě nasál do svých nozder zblblý německý dělník, který si řekl: „Bingo! Ten pan Schickelgruber, Hütler (nebo jak mu všichni říkali) – das´t mein bier! Ten na to kápl – už konečně vím, proč jsem pořád na huntě. Za všechny mé potíže může světový žid!“ Antisemitismus se nacismem realizuje a vy netvrdíte nic menšího, než že antisemité a nacisté kolem sebe mohou nevšímavě chodit a ideologicky se ignorovat. Národní socialismus se uvědomil na antisemitismu, antisemitismus je jeho tmelem a vy mi tvrdíte, že jsou indiferentními ideologiemi.
Antisemitismus, jako nejradikálnější a nejúdernější prvek z celého arsenálu demagogických argumentů teorie národního socialismu, byl tím politickým „tahákem“, který způsobil, že němečtí bolševici, odboráři a socdemáci houfně přecházeli do řad Nazional Sozialistische Deutsche Arbeitspartei. Bez tohoto „taháku“ by nacismus nikdy politicky v Německu „nezabodoval“. Hitler se na stěhování bývalých komunistů díval velmi shovívavě a tvrdil, že komunisté jsou dobrým materiálem pro nově vznikající NSDAP. To podotýkám proto, abych vám předestřel, jak obrovská je duchovní spřízněnost je mezi nacismem a bolševismem a nějaký ubožák jménem Raissinier byl možná větším nacistou než antisemitou, aniž to tušil.
Tvrdíte
Je to komplexní zločinná ideologie, ve které se našli někteří tehdejší antisemité.Podle vás to probíhalo asi tak, že někteří Němci vymysleli teorii nacionálního socialismu, jejíž ústřední ideou byl pochopitelně antisemitismus, a zatímco někteří indiferentní, do té doby nezúčastněně postávající a ideologicky bezradní a nepodchycení antisemité bezcílně bloumali okolo, řada z nich si po přečtení Mein Kampfu nadšeně připíchla odznak NSDAP na klopu a stala se teď pro změnu nacionálně socialistickými antisemity.
..........................
To, že jsem vás nemile překvapil, považuji spíše za pozitivum pro sebe, neboť si dokážu představit, co vás by tak asi mohlo mile překvapit. Ničí mne představa, že bych vás mohl někdy překvapit mile.Tento server do toho netahejte, ten za nic nemůže, avšak naopak jen díky jemu jsem se domákl následujícího.
Podíval jsem se na vaši literární produkci na Zvědavci citovanou panem Leho:
Motto: Rabbi Shmuel Eliyahu: „Pověste děti teroristů na stromy!“Vy reagujete:
Tak to je známá věc, že nejkritičtější medium vůči Israeli a israelské politice (z těch mainstreamových) je Ha'aretz. …… Ale mě těší, že ti slušní Židé, kteří si to dovolit můžou, k tomu nemlčí a dokazují tím omyl některých místních diskutérů, že je to apriorně beznadějná rasistická, talmudem zkurvená sběř.Na to vy nyní:
Můj výrok v kontextu jasně patří do úst židobijců, já myslím, že soudní čtenáři si udělají úsudek sami.A já vám říkám pane, že je to nejednoznačně, alibisticky psaný text a ti co ovládají českou syntaxi vám vysvětlí, co jste právě pronesl – a není to podsouvání a mlžení, či překrucování.
Jinak řečeno jste napsal: Těší mne, že slušní židé nemlčí a dokazují (svým nemlčením) omyl (resp. tvrzení) některých místních diskutérů (židobijců?), že je to apriorně …atd.
Takže: dokud slušní židé mlčeli, platil omyl. Tím, že mlčet přestali, bylo podle vás dokázáno to, co tvrdí židobijci. A vás to těší.
(Kdybyste chápal problematiku toho, o čem byla (ad motto) řeč, pochopil byste, že je to jen haaretzovská diskuse mezi sekulárními a religiózními židy. Ale vy s vašim typicky nežidovským myšlením jste si hbitě a nedočkavě přisadil a nechápajíc podstatu, jste z toho učinil přiznání o div ne bestiálnosti židů.)
Resumé: Vás těší, že bylo dokázáno tvrzení židobijců o apriorně beznadějné rasistické …atd.
Ve světle toho, co jste napsal na Zvědavci se to, s čím se producírujete zde, jeví naprosto jasně. Já, soudný čtenář jsem si tedy udělal úsudek.
Vedle obhajoby nacismu jde o latentní antisemitismus, maskovaný jako pouhý a politicky korektní antisionismus.
Ale "jinak" proti vám nic nemám...
gv