Všeobecná kategorie > Hyde Park
JAK TO VNÍMÁ GUGI █▄▄▄▄▄█
gvodrazka:
TENTO PROBLÉM GUGI SPATŘUJE STEJNÝM ZPŮSOBEM ...
talarich:
A jaké spatřuje Gugi obranu před tím, aby se takovým studentem člověk nestal? A jaké má Gugi řešení, pokud se již takovým studentem stal? Jinými slovy:
1) Kudy vede cesta, aby člověk neskončil v močálech?
2) Kudy vede cesta ven z močálů, když už člověk zapadl?
gvodrazka:
Gugi předesílá, že odpovědět nejde jednou, či pár větami. Gugi konstatuje, že kdyby znal účinné řešení tohoto problému, byl by nucen s díky odmítat do domu se mu valící ocenění, projevy uznání, apod.
Takže jen telegraficky:
1. Přesně nasměrovaná výchova – historie zná ►
a) v rovině konfesní: jezuitské koleje a různé arcibiskupské semináře, dále různé ctihodné ješivy, ústavy;
b) v rovině sekulární: elitní university, koleje a školy, jejichž absolventi jsou absolutoriem prakticky předurčeni „neskončit v močálech“ a nenechat se oblbovat propagandou pro (mírně řečeno) jednoduchá individua.
2. Uvědomit si, že je v močále – pak teprve může následovat vůle k vymanění se z bláta a vůle k nezbytnému vzdělání.
Základem je však rozklad jedné každé rodiny. Příklad: v dobách minulých nikdo v rodinách neobletoval dítě. To nebylo středem vesmíru. Již od mládí bylo postupně a se samozřejmostí zařazováno do fungování a ekonomického zabezpečování rodiny. Bylo prostě pomocníčkem, pak pomocníkem, pak asistentem, pak společníkem a pak nakonec majitelem tátovy nebo máminy živnosti. Ať už ševcovské, nebo klenotnické. S tím byla spojena adekvátní výchova. Nakonec zde vyrostl samostatný jedinec, vědoucí, že žádný oběd není zadarmo.
Dnešní éra je charakteristická tím, že dítě je panovníkem rodiny. Všichni se uskrovňují v jeho prospěch, všichni ho opečovávají, ochraňují. Legislativa se může přetrhnout samotným uzákoňováním různých sociálních výhod. Realita je však tvrdá, neboť kšeft zůstal kšeftem a o takto zformované nesamostatné mamánky nikdo nestojí. Ti se následně zadlužují. Dostávají se na kluzkou plochu rozporu mezi příjmy a potřebami. Takto demoralizováni rádi popřejí sluchu kdejakého štváče, bolševika, který jim zaplatí za účast na destrukci města kapitalistů, islamisty, pasáka, nebo obyčejného bordeláře či vaguse. Začnu tím nejaktuálnějším. Nádherným defilé frustrace všech těch deprimovaných „studentů“ byl Hamburg G20.
Pro ilustraci, abych nemusel citovat, názor jednoho redaktora.
https://ekonomika.idnes.cz/g20-hamburk-protesty-globalni-ekonomika-globalismu-elity-komentar-1c4-/eko-zahranicni.aspx?c=A170718_2339306_eko-zahranicni_rts
Shrnu to do závěru, že to byla defilírka frustrátů, povětšinou mamánků, toxikomanů, islamistických provokatérů, a obyčejných hooligans.
Všichni se kamuflovali levičáctvím, anarchismem, ale nepůsobili jako organizovaný proletariát, nýbrž jako banda nudících se, nikoliv nuzných, recesistů. Do ulic je vehnalo zklamání nikoliv z establishmentu, ale z nich samotných, závislých na svých hlupáckých návycích, finančnímu analfabetismu a … jsme u toho …. katastrofických výchovných modelech. Typická přehlídka zanedbané výchovy. Kdo je ale měl vychovávat, když jejich rodiče jsou skoro stejně tupí jako oni.
Suma sumarum jde z mé strany o knížecí rady, protože na shora uvedená studia si musí člověk těžce vydělat peníze, nebo mít v rodině někoho, kdo si před ním těžce peníze vydělal. Těžce neznamená bez dalšího kriminálně, ale někdy se i bývalý kriminálník stane charitativním mecenášem. Když jsi mamzr, musíš být 10x drzejší než ostatní.
Odpovědi na Vámi nadnesené otázky jsou globálního, komplexního charakteru a zabraly by rozsahem úctyhodnou akademickou rešerši či elaborát.
gvodrazka:
ERRATA:
... popřejí sluchu HECOVÁNÍ kdejakého štváče, ....
gvodrazka:
K rozpracování otázky č.2
Akutní stadium:
Je velmi problematické někomu s psychicky fixovanými naivními postoji k životu, s pojetím světa jako virtuální reality, s hormonálními bouřemi, explozemi a erupcemi, vysvětlovat něco, co silně zavání ideologickou veteší, dutým hlasem geronta. Řekne jen, že je mu z vás k zblití.
Zkušenosti jsou nepřenosné a navíc mladé generaci chybí prostředník kontaktu s generací, vyznačující se alespoň jakousi zbytkovou historickou pamětí. Musí se nutně najít někdo, kdo tento kontakt zprostředkuje, resp. komu budou mladí ochotni naslouchat a vnímat historické obdoby. Obávám se, že to bude zase jen nějaký guru, sektář, paranoik, komunistický maniak, či fašistický démon, s úspěchem padělající dějiny, neboť seriózní historická paměť se vytratila a pokud nějaká zůstala, je silně relativizována.
Historie se cyklicky opakuje. Léta marasmu vyústí v konflikty, konflikty skončí smírem a obrovským fangličkářským budovatelstvím, které pro změnu přeroste v nudu z nadbytku, úpadek mravů a následnému marasmu, kdy opět zabíjení bude adrenalinovou zábavou.
Ergo: tomu, kdo je v močále, je nutno vysvětlit, že je v močále, a zeptat se ho (z bezpečného odstupu), zda se mu v tom močále líbí či nikoliv. Při kladné odpovědi je ospravedlnitelné ho ponechat v jeho biotopu a jen hlídat, aby se nerozmohly bahenní názory a aby nikdo další do močálu nezabředl.
Při záporné odpovědi mu (jsa jako zachránce imunní vůči indoktrinaci) pomoci ven a hlídat si, aby nenastalo riziko indoktrinace okolí jeho prozatímní mentalitou močálu. T. j. dotyčného pomalu opracovávat jako bobři. Žádný brainwashing, nýbrž sofistikované vzdělání. Neměl bych námitek proti náboru do ozbrojených složek či jiných prestižních služeb s výukou různých speciálních dovedností. Spousta tzv. právních a sociálních států tento proces nahrazuje metodou sociálního podplácení (navíc na vrub stále deficitnějších rozpočtů), což je pouze odkládáním lidových nepokojů na pozdější dobu a vyráběním stále větších množin sociálně nepřizpůsobivých entit.
Ústředním mottem této repatriace do normální společnosti by bylo: dostaneš jen to, na co dosáhneš, tak na sobě pracuj, abys měl značný dosah. Pěstuj v sobě pozitivní závist, nikoliv závist negativní. Když má kámoš haciendu a ty ne, tak makej, abys ji měl taky, a ne, že mu jí v noci podpálíš …
… pokračování směrem po cestě z močálu snad zase někdy. Pokud to vůbec pokračování má.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana
Navštívit plnou verzi