Autor Téma: Izraeli hrozí zákaz letů do Evropy a USA - oprávněně, nebo prostředek nátlaku?  (Přečteno 5578 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

dudusko

  • Host
Dobrý večer,

velmi mne pobouřilo vyjádření organizace IATA, ohledně omezení jisraelských leteckých společností v provozu na EU+US leteckém prostoru. Přijde mi to jako snaha poškodit Jisrael a dosáhnout změn na současném rozložení letecké obslužnosti uvedených regionů. Zevrubně sleduji situaci už několik měsíců. Byly zde náznaky nespokojenosti uvedené organizace se zabezpečením předletové kontroly cestujících.Se zabezpečením radiového provozu na B-Gur. letišti, s dodržováním příletových hladin na přistání v IL a podobně. Ovšem na opačnou stranu vah lze dát zkušenosti pilotů, aktivní prostředky ochrany dopravních letounů, což jiné let. společnosti zatím nepotřebují, specifika provozu v tak bezpečnostně problematickém regionu apd.

Pokud je celá zpráva opravdu věrohodná, jak rychle se situace stabilisuje? Zajímají mne Vaše názory.

Děkuji. Duduško.

Offline Eva

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 182


keby som to nebola pocula v spravach, myslela by som si ze si niekto robi blbe zarty.

Rudolf Sob

  • Host
Duvodem se zda byt predevsim predpotopni letiste s piratnimi radiostanicemi kolem rusicimi komunikaci s vezi a  starobylost letadel nikoliv s nejlepsi udrzbou, nevidel bych to hned jako natlak z politickych duvodu, i kdyz uplne se to vyloucit neda. 

Offline Scooolie

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2 206
  • Pohlaví: Mužské
    • Eretz.cz
Také mám pocit, že zpráv o kolizích, odvrácených na poslední chvíli, na Ben Gurionově letišti jsem slyšel docela dost... Nicméně to pořád neřeší otázku, proč by měly být postihovány lety. Zřejmě to souvisí s kvalitou letadel - a nemám teď na mysli El Al, ale spíše Israir a další menší přepravce.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15